ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ
Товариство з обмеженою відповідальністю «АКСІС ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ», в особі директора МУЗИКИ Марії Богданівни, який діє на підставі Статуту з однієї сторони (далі – Медичний реабілітаційний центр, Центр), та фізична особа, яка звернулася до Закладу охорони здоров’я для отримання медичних послуг (далі – Пацієнт), в подальшому разом Сторони, а кожна окремо – Сторона, уклали цей Публічний договір про надання медичних послуг (далі – Договір) про наступне:
- Предмет договору
1.1. Центр в порядку та на умовах визначених цим Договором та у відповідності до Наказів, Інструкцій, Протоколів МОЗ України зобов’язується надати Пацієнту медичні послуги, передбачені Прейскурантом медичних послуг, на підставі усного або письмового звернення Пацієнта, а Пацієнт зобов’язується прийняти та оплатити надані медичні послуги.
1.2. Медичні послуги надаються відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та/або локальних протоколів медичної допомоги, затверджених у встановленому порядку. Якість наданих медичних послуг повинна відповідати вимогам законодавства України.
1.3. Надання медичних послуг здійснюється відповідно до Інформованої добровільної згоди пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення на присутність або участь учасників освітнього процесу, яка оформлюється у встановленій законодавством України формі перед наданням першої медичної послуги.
1.4. Заклад охорони здоров’я гарантує, що всі відомості про Пацієнта, що містять лікарську та/або іншу конфіденційну таємницю, будуть використовуватись відповідно до принципів дотримання таких таємниць та відповідно до вимог законодавства України.
1.5. Місцем надання послуг є:
Філія 1, та вул. Гетьмана Мазепи (Красовського маршала), буд. 6-Г, м. Хмельницький, Хмельницька область,
Філія 2 – вул. Шевченка, буд. 34Б м. Хмельницький, Хмельницька область.
1.6. Центр може здійснювати медичне онлайн консультування через програмно-інформаційні комплекси Центру, а також з використанням засобів телефонії. Вибір конкретного та зручного для Пацієнта каналу комунікації, відбувається в момент запису Пацієнта.
- Права та обов’язки Сторін
2.1. Права Центру:
2.1.1. На оплату наданих послуг;
2.1.2. Вести фото та/або відео фіксацію процесу надання медичних послуг та надалі використовувати знеособлені результати такої фіксації для можливого контролю якості надання медичних послуг (обслуговування), в рекламних, маркетингових, навчальних та інших цілях, що не суперечать законодавству України.
2.1.3. Відмовитись від надання медичних послуг в разі порушення Пацієнтом умов цього Договору.
2.1.4. Якщо інформація про хворобу Пацієнта може погіршити стан його здоров’я або зашкодити процесу лікування, Заклад охорони здоров’я має право надати неповну інформацію про стан здоров’я Пацієнта, обмежити можливість його ознайомлення з окремими медичними документами.
2.1.5. Право на використання електронної адреси пацієнта для відправки медичних заключень, результатів аналізів, актів виконаних робіт, рахунків, спеціальних пропозицій тощо.
2.1.6. Право на використання телефонного номера та електронних месенджерів (SMS, Viber, Email, Telegram) для відправки медичних заключень, результатів аналізів, актів виконаних робіт, рахунків, спеціальних пропозицій, повідомлень та / або листів рекламного та нагадувального змісту.
2.2. Обов’язки Центру:
2.2.1. Надавати Пацієнту медичні послуги належної якості в порядку та на умовах, визначених цим Договором.
2.2.2. Використовувати лікарські засоби та вироби медичного призначення, дозволені для використання в України.
2.2.3. Вести та зберігати медичну документацію і звітність відповідно до вимог законодавства України.
2.2.4. Зберігати лікарську таємницю відповідно до положень чинного законодавства України.
2.3. Права Пацієнта:
2.3.1. Отримати медичні послуги належної якості.
2.3.2. Отримувати достовірну та повну інформацію про стан свого здоров’я, у тому числі ознайомлюватись з відповідними медичними документами, що стосуються його здоров’я, які зберігаються у Центрі.
2.3.3. Отримувати достовірну та повну інформацію про протипоказання, можливі ускладнення та ризики (в тому числі для життя та здоров’я), прогноз можливого розвитку захворювання при наданні медичних послуг.
2.3.4. Вимагати заміни Лікуючого лікаря.
2.3.5. Мати право на таємницю про стан свого здоров’я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при його медичному обстеженні.
2.3.6. Отримувати достовірну та повну інформацію про умови надання, зміст, обсяг та вартість послуг
2.4. Обов’язки Пацієнта:
2.4.1. Неухильно дотримуватись усних чи письмових приписів і рекомендацій лікарів Закладу охорони здоров’я.
2.4.2. Надавати оригінали чи копії документів, що містять інформацію про стан свого здоров’я, які необхідні Закладу охорони здоров’я для надання медичних послуг.
2.4.3. Оплачувати вартість медичних послуг в порядку та на умовах, визначених цим Договором.
2.4.4. Прибути в місце надання медичних послуг в дату та час надання медичних послуг, визначені відповідно п. 3.2. даного Договору.
2.4.5. До початку надання медичних послуг повідомити Центру весь перелік лікарських засобів, які застосовує Пацієнт, а також про всі відомі хвороби, вади, алергічні чи специфічні реакції на лікарські засоби і продукти харчування та іншу суттєву інформацію про стан свого здоров’я.
2.4.6. У разі порушення або неможливості дотримання Пацієнтом Плану лікування, якщо такий надавався Пацієнту, повідомити про це Центр.
2.4.7. Повідомляти Центр про покращення або погіршення самопочуття, появу або зникнення симптомів та іншу інформацію про зміни стану свого здоров’я протягом строку лікування.
- Порядок надання та приймання медичних послуг
3.1. Медичні послуги надаються медичними працівниками Центру, які мають відповідну спеціальну освіту і відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам відповідно до законодавства України.
3.2. Надання послуг здійснюється за попереднім записом до Центру. Пацієнт під час запису може обрати день і час прийому із наявних вільних місць в графіку. Надання медичних послуг без попереднього запису можливо виключно у випадках, відсутності попереднього запису на цей час інших Пацієнтів.
3.2.1. Запис до Центру здійснюється шляхом заповненням форми запису на сайті Центру – https://km.axis-pain.com.ua/, за номерами телефонів розміщеними на сайті, через електронні месенджери (SMS, Viber, Email, Telegram), або безпосередньо у місці знаходження Центру.
3.2.2. При здійсненні запису до Центру пацієнт зобов’язується надати свої ідентифікаційні дані (ПІБ, дату народження, РНОКПП), місце проживання та дані засобів зв’язку (номер телефону, електронна пошта).
3.2.3.Надання послуг Центром малолітнім, неповнолітнім обмежено дієздатним чи недієздатним особам здійснюється лише у присутності їх законних представників. Законні представники погоджуються з умовами цього Договору, в інтересах осіб яких представляють.
3.3. До початку надання медичних послуг Лікуючий лікар повідомляє Пацієнту перелік, склад та вартість всіх медичних послуг, надання яких Лікуючий лікар вважає доцільним, та в усній формі погоджує з Пацієнтом перелік та вартість всіх медичних послуг, які будуть надані Центром за призначенням цього Лікуючого лікаря.
3.4. Дату та час надання медичної послуги може бути змінено з ініціативи Пацієнта до настання терміну надання такої послуги.
3.5. Дату та час надання медичної послуги може бути змінено з ініціативи Центру, якщо:
3.5.1. Стан здоров’я Пацієнта перед початком надання медичної послуги унеможливлює її надання або значним чином збільшує ризики виникнення ускладнень, загрози життю чи здоров’ю Пацієнта або інших тяжких чи негативних наслідків.
3.5.2. Виникнення обставин непереборної сили, які унеможливлюють надання медичної послуги Закладом охорони здоров’я.
3.6. Центр має право відмовити у наданні медичної послуги, якщо:
3.6.1. Пацієнт відмовляється від оплати медичної послуги;
3.6.2. Пацієнт перебуває у стані алкогольного або наркотичного сп’яніння, та/або порушує правила перебування в Закладі охорони здоров’я;
3.6.3. Пацієнт не здійснив попереднього запису в порядку, встановленому в п. 3.2. Договору;
3.6.4. Пацієнт не з’явився на погоджений в порядку, встановленому в п. 3.2. Договору час, або запізнився більш ніж на 15 хвилин;
3.6.5. Пацієнт не виконує медичних приписів лікарів Центру;
3.6.6. Надання послуг конкретному Пацієнту неможливе через відсутність необхідних спеціалістів та/або обладнання.
3.7. Приймання-передача наданих медичних послуг здійснюється в усній формі або на вимогу Пацієнта шляхом оформлення Акту приймання-передачі наданих медичних послуг (далі – Акт приймання-передачі), який складається Центром в двох примірниках та надається Пацієнту для підписання.
3.7.1. Усним погодженням приймання-передачі наданої послуги Центром, що підтверджує належним чином надану Центром та належним чином прийняту Пацієнтом медичну послугу, є відсутність заявлених скарг та претензій від Пацієнта протягом 5 календарних днів з моменту надання послуги.
3.8. За умови оформлення на вимогу Пацієнта у письмовій формі Акту приймання-передачі, Пацієнт зобов’язаний підписати обидва примірника Акту приймання-передачі протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання або надати письмову мотивовану відмову від підписання Акту приймання-передачі.
3.9. У разі якщо Пацієнт не надав письмову мотивовану відмову від підписання Акту приймання-передачі протягом 3 (трьох) календарних днів, медична послуга вважається належним чином наданою Центром та належним чином прийнята Пацієнтом.
3.10. За наявності письмової мотивованої відмови від підписання Акту приймання-передачі, Центр протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів розглядає таку відмову та в письмовій формі повідомляє Пацієнта про результати розгляду.
3.11. В разі надання Пацієнту відстрочки/розстрочки оплати медичних послуг, складання Акту прийому-передачі є обов’язковим. При цьому, в Акті фіксується неоплачена вартість медичної послуги, а також строки її оплати Пацієнтом.
3.12. Якщо Пацієнту Центром надано декілька медичних послуг, Центр має право скласти один Акт приймання-передачі в двох примірниках, в якому зазначити весь перелік наданих медичних послуг.
3.13. Пацієнт підтверджує, що Закладом охорони здоров’я йому роз’яснено права та обов’язки, встановлені законодавством України.
- Порядок оплати послуг
4.1. Ціни на послуги які надаються Центром зазначаються в Прейскуранті. Пацієнт може ознайомитися з діючим Прейскурантом безпосередньо у реєстратурі (рецепції) та/або за телефоном Центру та/або на офіційному веб-сайті Центру за посиланням – https://km.axis-pain.com.ua/.
4.2. Центр має право в односторонньому порядку змінювати ціни/вартість в Прейскурантах (додатках до цього Публічного договору). Датою вступу в силу нових цін/вартості є дата їх публікації на сайті Медичного Закладу. Ціна послуг, сплачена до її зміни (в тому числі збільшення), коригування платіжних зобов’язань не вимагає.
4.3. Оплата наданих медичних послуг здійснюється Пацієнтом після або в окремих обумовлених сторонами випадках, до початку надання медичних послуг шляхом:
4.3.1. Здійснення Пацієнтом оплати у готівковій формі в касу Центру.
4.3.2. Здійснення Пацієнтом платежу за допомогою платіжної картки із використанням платіжного пристрою банку Центру;
4.3.3. Здійснення Пацієнтом безготівкової оплати на розрахунковий рахунок Центру.
4.4. Право вибору способу оплати належить Пацієнту. Центр має право відмовити Пацієнту у виборі способу оплати виключно у випадку тимчасової технічної неможливості здійснення оплати певним способом (в тому числі, але не виключно – несправність платіжного пристрою банку).
4.5. Пацієнту може надаватися знижка на вартість медичної послуги, розмір якої визначається в порядку встановленому Центром.
4.6. Пацієнту може надаватися відстрочка/розстрочка оплати медичних послуг, при цьому Пацієнт зобов’язаний підписати письмове зобов’язання щодо здійснення оплати. Рішення про надання відстрочки/розстрочки оплати медичних послуг приймається за зверненням Пацієнта Закладом охорони здоров’я. При цьому, прийняття такого рішення є правом, а не обов’язком Центру.
4.7. У випадку, коли пацієнт отримує послуги в Центрі за письмовим або усним направленням Страхової Компанії з наступною гарантією оплати послуг від СК на умовах договорів про надання медичних послуг, укладених між Центром та СК та у випадку, коли СК порушує виконання умов договору з Центром щодо оплати гарантованих послуг, Центр на підставі укладеного між Центром та СК Договору про надання медичних послуг застрахованим особам направляє рахунок на оплату медичних послуг, отриманих пацієнтом безпосередньо пацієнту. Пацієнт має сплатити такі послуги протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання вимоги Центру. Центр може звернутися до Пацієнта з проханням оплатити рахунок в разі несплати його страховою компанією протягом 60 днів.
4.8. У разі відмови Пацієнта не пізніше ніж за 12 години до дати запланованого візиту від отримання фактично оплачених послуг, Центр має право перенести надання послуги на будь яку іншу дату та час, попередньо погодивши це із Пацієнтом. У разі, якщо Замовник не бажає отримати фактично оплачені послуги, грошові кошти повертаються Пацієнту за його письмовою заявою у порядку, визначеному чинним законодавством України та з урахуванням строків і правил відповідних платіжних систем.
4.9. У разі неможливості надання послуг Центром (відсутності фахівців, обладнання, медичних засобів, тощо), Центр зобов’язується повернути сплачені кошти за ненадані послуги.
4.10. Порушення Пацієнтом п. 2.4.4., 3.6.4. Договору не є підставою для повернення сплачених коштів за медичну послугу.
- Відповідальність сторін
5.1. За невиконання або неналежне виконання прийнятих на себе зобов’язань Сторони несуть відповідальність визначену цим Договором та чинним законодавством України.
5.2. Сторона не несе відповідальності за порушення Договору, якщо воно сталося не з її вини.
5.3. Сторона вважається невинуватою і не несе відповідальності за порушення Договору, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів щодо належного виконання цього Договору.
5.4. Кожна із Сторін не несе відповідальності по зобов’язаннях другої Сторони перед третіми особами, крім випадків, передбачених цим Договором.
5.5. Центр не несе відповідальності у разі виникнення ускладнень у Пацієнта або за шкоду, заподіяну життю та здоров’ю Пацієнта в результаті:
5.5.1. невиконання Пацієнтом обов’язків, передбачених підпунктом 2.4.1. цього Договору, зокрема приписів і рекомендацій лікарів Центру, Плану лікування, тощо;
5.5.2. неповідомлення Пацієнтом суттєвої інформації про стан свого здоров’я;
5.5.3. використання лікарських засобів та виробів медичного призначення неналежної якості або таких, що не призначені лікарями Закладу охорони здоров’я;
5.5.4. не повідомлення Пацієнтом інформації, передбаченої пунктом 2.4.5.-2.4.7.цього Договору;
5.5.5. отримання медичної допомоги в інших закладах охорони здоров’я;
5.5.6. розвитку захворювань чи патологій, які не пов’язані з наданням медичних послуг за цим Договором.
5.6. Заклад охорони здоров’я звільняється від відповідальності, якщо настання ускладнень відбулося не з вини Центру (не пов’язано з якістю медичних послуг, що надається Пацієнту Центром).
5.7. Сторони розуміють і визнають, що невідповідність результату надання тієї чи іншої Послуги результату, що очікував та бажав отримати Пацієнт при зверненні за наданням відповідної Послуги, саме по собі не є фактом надання такої Послуги неналежної якості.
- Форс-мажор
6.1. Сторони цього Договору не несуть відповідальності за невиконання чи неналежне виконання умов цього Договору, завдану шкоду чи спричинені збитки (в тому числі за неможливість виконання або затримку виконання взятих на себе зобов’язань), якщо такі є наслідком дії форс-мажорних обставин.
6.2. Під Форс-мажорними обставинами Сторонами розуміються: стихійні лиха, погодні явища і умови (землетруси, оповзні, паводки, шквали, урагани, смерчі, тайфуни, приливи та відливи, ливні та ливневі опади, снігопади, град, блискавка, засуха, епідемія, стихійно виникнувши пожежі, загальноприйняті морські ризики, революція, оголошена чи неоголошена війна, військові дії або загроза війни, громадські заворушення, безпорядки, забастовки, локаути, блокади, ембарго, саботаж, арешти та ув’язнення, реквізиція судна (в тому числі повітряного), вибухи, виробничі аварії чи катастрофи, несправності механізмів, транспортних та вантажних засобів або обладнання, карантинні приписи, зміни в діючі норми та правила, введення надзвичайного стану, вимоги та приписи державних органів, мораторії та інші акти та дії органів державної влади, міжнародних установ чи організацій, недоступність транспортних або вантажних засобів, неспроможність постачальника або виробника товару (що не входить в структуру Сторін), а також інші явища, події та обставини, що знаходяться поза межами контролю не виконуючої Сторони цього Договору, якщо така Сторона не могла і не повинна була передбачити їх настання, а також не могла і не повинна була упередити або усунути дію чи наслідки дій таких обставин за допомогою наявних в її розпорядженні засобів та при обставинах, що для неї склались.
- Вирішення спорів
7.1. Усі суперечки і розбіжності, що виникають чи будуть виникати між Сторонами в процесі виконання ними цього Договору, будуть вирішуватися шляхом переговорів, відповідно до чинного законодавства України.
7.2. Якщо відповідний спір неможливо врегулювати шляхом переговорів, він підлягає вирішенню в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору, в порядку, передбаченому чинним законодавством України.
- Дія Договору та інші умови
8.1. Цей Договір є публічним Договором (публічною офертою) відповідно до положень ст. 633 Цивільного кодексу України, та містить всі істотні умови надання Центром, зазначених в Прейскуранті медичних послуг. Оферта складається та підписується в одному екземплярі, який зберігається у Центрі. Оферта розміщена Центром в мережі Інтернет https://km.axis-pain.com.ua/ та доступна до вільного ознайомлення. Прийняття умов цього Публічного договору (акцепт) є повним і беззастережним і означає згоду Пацієнта зі всіма умовами Договору без виключення і доповнення, а також свідчить про те, що Пацієнт розуміє значення своїх дій, всі умови Договору йому зрозумілі, Пацієнт не знаходиться під впливом помилки, обману, насильства, загрози, і тому подібне.
8.2. Пацієнт усно або письмово звернувшись за отриманням медичних послуг до Центру (акцептує) всі умови цього Договору, а дата першого звернення або дата оплати послуг (береться до уваги подія, яка відбулася першою) за згодою Сторін вважається датою укладення цього Договору.
8.3. Пацієнт, для контролю якості наданих послуг, надає згоду на запис телефонної розмови з працівниками Центру.
8.4. Пацієнт надає свою згоду на аудіо-, відеоспостереження, що може здійснюватися в Центрі, а також на фото-, аудіо- та відео фіксацію (в тому числі під час та після надання медичних послуг).
8.5. Пацієнт погоджується, що Центр має право використовувати дані, що отримані внаслідок проведеної фото-, аудіо-, відео фіксації у разі виникнення конфлікту з метою встановлення істини та захисту законних прав та інтересів Центру (в тому числі в правоохоронних органах, судових органах, при зверненні за правовою допомогою до адвокатів).
8.6. Пацієнт дає повну згоду на зберігання, обробку та використання його персональних даних будь-яким способом, включаючи, але не обмежуючись, збиранням, реєстрацією, накопиченням, зберіганням, адаптуванням, зміною, поновленням, використанням, поширенням (в тому числі розповсюдженням, реалізацією, передачею тощо), знеособленням, блокуванням та знищенням персональних даних Пацієнта в базі персональних даних Центру.
8.7. Додатковим доказом укладення цього Договору може бути письмовий документ складений Центром та підписаний Пацієнтом (в тому числі, але не виключно Інформована добровільна згода Пацієнта).
8.8. Цей Договір набирає чинності з дати укладення та діє безстроково.
8.9. Умови цього Договору встановлюються однаковими для всіх Пацієнтів, крім встановлених законодавством України випадків.
8.10. Центр не має права відмовитися від укладення цього Договору за наявності у нього можливості (в тому числі технічної, кадрової, організаційної, тощо) надати Пацієнту медичні послуги.
8.11. Дія положень цього Договору щодо оплати медичних послуг не поширюється на випадки надання Пацієнтам медичних послуг, які оплачуються Центру Страховиками відповідно до договорів добровільного медичного страхування (безперервного страхування здоров’я) або іншими третіми особами, відповідно до умов відповідних договорів.
8.12. Зміни до цього Договору вносяться Центром в односторонньому порядку та оприлюднюються:
8.12.1. На офіційному веб-сайті Центру
8.12.2. На паперових носіях за місцезнаходженням Центру.
8.13. В разі виявлення розбіжностей між умовами цього Договору оприлюдненими на офіційному веб-сайті Закладу охорони здоров’я та на паперових носіях за місцезнаходженням Закладу охорони здоров’я, пріоритет має примірник на паперових носіях.
8.14. Зміни до цього Договору не можуть впливати та обмежувати якість та обсяг Послуг, щодо Послуг, які були оплачені Пацієнтом до набрання чинності такими змінами.
8.15. Цей Договір може бути розірваний у порядку та в спосіб, встановленими законодавством України.
- Реквізити Закладу охорони здоров’я
ТОВ «АКСІС ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ»
Юридична адреса: Україна, 29010, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Красовського маршала, будинок 6-г
Фактична адреса:
29010, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Красовського маршала, будинок 6-г
29001, Хмельницька обл., місто Хмельницький вул. Шевченка 34Б м. Хмельницький,
IBAN: UA343052990000026008026001431 у банку АТ КБ «Приватбанк»
ІПН 439334222255
Ліцензія МОЗ України № 2470 від 09.11.2021р
Телефон +30673001588
Директор МУЗИКА М.Б.